Daca tot mi-am luat aparat foto mai pun niste poze :hi:
26.11.2012
36.2KB
2
17.10.2011
56.1KB
dupa mai bine de 20 de ani de utilizare, autocolantul situat pe busonul capacului culbutorilor se degradeaza la marea majoritate a Renault-urilor, asa ca nici acesta nu a scapat de inlocuire :rusine:
inainte
21.08.2012
55.7KB
si ultima sper sa va placa :)
04.07.2013
41.1KB
SI
20.03.2012
47.8KB
ultimul detaliu pe ziua de azi :rotfl:
09.09.2013
71.7KB
Aveam in plan sa schimb finala cu una de inox, si intre timp a inceput sa sufle undeva pe sub masina, mai aproape de motor...
Numai bine am ajuns in fata portii, pregatit sa schimb finala si sa vad pe unde trebuie sudata fisura ce se mai auzea, ca atunci cand m-am urcat in masina dupa ce am deschis poarta, sa-mi cada toba intermediara pe jos, atarnand de restul tevii spre finala :rotfl:
Ma bucur ca n-am patit asta in drum.
M-am bagat sub ea si am scos intermediara, cat am frecat teava ce duce la finala s-a rupt in dreptul puntii, de mancata ce era :uimit:
Ca sa am cu ce ajunge acasa am indreptat-o si am "pansat-o" cu o foita de tabla, dar sufla pe toate partile, deci se anunta alta distractie, trebuie sa iau teava noua si s-o iau de la capat.
Concluzia e ca Conexul e asa cum il stiam, produs din carton cu adaos de fier (ca altfel n-ar rugini :rotfl: ). In 2011 am luat masina cu evacuarea relativ noua, se vedea ca e schimbata recent. In 2012-2013 deja a cedat finala, am pus alta folosita Conex, a tinut exact 2-3 luni, am reparat-o pe prima, a facut gauri in alte locuri... Ma bucur ca pana la urma nu sunt nevoit sa pun nici un Conex pe 1300 :nod:
07.11.2014
87.3KB
interior
07.11.2013
39.6KB
tot
08.05.2013
58.2KB
cutie
29.04.2014
48.7KB
O mica diorama facut de mana mea...dar cam nereusita... :hi:
29.08.2012
31.2KB
pendula
07.12.2012
17.6KB
ultima pe ziua de azi :hi:
31.03.2013
43.3KB
Iata ce am mai inlocuit la doamna mea, in ultima vreme :rusine:
02.08.2012
24.8KB
Si masina unui pasionat din oras. Este 1300, doar bara spate este de 1310, si are fusta de TLX sub bara. In rest, super intretinuta masina, proprietarul o antifoneaza chiar si odata pe an. Mai are un logan, cu care face piata, iar cu 1300-le umbla mai mult singur, prin oras :nebun:
20.09.2013
33.2KB
vopsea noua nu primeste inca
03.07.2013
52.4KB
3
09.10.2011
49.9KB
Multumesc :rusine: :razz: :wink2:
Noile fete de usi, identice ca material si imprimeu.
Cele vechi, din fata aveau textilul dezlipit atat la sofer cat si la pasager ("boala" lor la R 21 si 25 Phase 2) :nod:
04.08.2012
40.6KB
in afara de aspectele legate de motor, masina are mai maulte lipsuri:
-inscris DACIA deteriorat
-sigle UAP
-incuietoare portbagaj
-antena originala
-volan original
-ornament U de pe bot deteriorat
-buzunar portiera pasager
si poate mai apar
30.10.2012
47.1KB
O poza cu toate bandourile sus :razz:
30.09.2012
36.7KB
multumesc :) =)
bunn si dupa uscare rezultatul final cu un mic detaliu :)
04.03.2012
33KB
Avand in vedere ca atunci cand am gasit capacele negre am dat si peste capace pt valve BBS nu am rezistat tentatiei si le-am luat si pe dansele :nebun:
12.09.2012
14.6KB
capac
29.04.2014
51.8KB
1300 Break, in Campulung Moldovenesc
14.07.2013
40.2KB
si dreapta :limba:
31.03.2013
45.8KB
Am schimbat uleiul, antigelul, i-am bagat un aditiv cu teflon in ulei, am schimbat fisele, curatat toate cele (bujii, platina, pipa delco), schimbat capacul delco.
Urmeaza sa ma bag putin si pe instalatia electrica in zona bordului si la stopul stanga spate.
Am schimbat si volanul, asta e al 4-lea de cand e masina la mine :rotfl:
Urmeaza un drum mai lungut, dupa care inca o luna de naveta ~12 km pe zi, sper sa treaca cu bine :hi:
02.01.2014
27.5KB
Setul de jante pt vara dupa sablare si vopsire in camp electrostatic. :hi:
30.11.2012
52.5KB
curatat pana la tabla, grund 2 straturi, izolatie, si vopsea si mai urmeaza pe alocuri ulei
03.07.2013
42.1KB
Masina unui angajat de la supermarket, am mai postat-o aici :nod:
20.09.2013
47.2KB
ceva din romania
09.10.2011
26.8KB
vad ca nimeni nu a vrut sa posteze in aceasta sectiune asa ca incep eu
asta e masina mea intr-o vizita la sibiu
18.07.2012
55.9KB
Si asa se rezolva problema daca-ti ploua in masina :zzz:
11.01.2012
24.9KB
Tablourile sunt pictate in ulei pe panza in diferite dimenisiuni,si bine inteles ca sunt de vanzare.
26.10.2011
26.3KB
capace roti
30.10.2012
37.9KB
N-am mai postat de ceva vreme pe aici...asa ca revin in forta :razz:
Record 9K
12.09.2012
26.9KB
Sa facut BOSS :rotfl:
07.10.2011
25.4KB
Din C-lung Moldovenesc, le-am mai postat.
Poze de astazi.
24.05.2014
55.8KB
Datim voie sa prezint batranica mea din 72. Este o dacia 1300 frantuzoaica si am achizitionat in Martie. Dupa procedura obisnuita la RAR a intrat sub reconditinonare.
Masina are 56000 de KM reali in bord si asta stiu din starea motorului. Are vopsea originala GRI 83 dar din pacata matuita si zgarita.
Dupa ce am demontat toate piesele pana la ultimiul surub am avot o surpriza placuta, adica tabla a fost intr-o stare foarte buna . Am schimbat doar oala de rezelva si doua bucati de tabla la planseu. Am antifonat si am remontat aripile fata.
Am reconditionat motorul, cutia de viteza, puntea spate si fata
Acum batranica hiberneaza pana vara cand intra sub procedura de slefuit, chituit, si vopsit dupa acea pun inapoi puntile si primeste inapoi papuci deoarece acum sta pe un supot cu roti care am facut special pentru ea.
Masina o sa fie revopsita in ROSU 28 deoarece nu-mi place GRI 83.
20.10.2011
44.8KB
La multi ani! :hi:
Din 2000 incoace se plangea lumea ca daciile sunt de c***t, ca nu te poti baza pe ele... Noi le-am scos de la naftalina acum, cand piesele de schimb sunt mult mai proaste, si uite ca ne putem baza pe ele... Cum vine asta? :rolleyes:
Din pacate masinile noastre nu mai pot merge ca si scoase din fabrica...
in ziua de azi doar atat mai poate o Dacia obosita cu 27 de ani in spate si fara nicio modificare la motor... 155 km/h la 4000 rot/min
poza este facuta azi la intoarcerea din Serbia :zzz: