Dacia Forum
Forum destinat pasionaților de automobile Dacia
Lista Forumurilor Pe Tematici
Dacia Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE DACIA FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
anka... pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Valcea
cauta Barbat
25 - 40 ani
Dacia Forum / Masina mea Dacia 1300 / Dacia mea 1300 din 1974 Moderat de CatalinSV, Tovarasul Capsuna 1300
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Salut tuturor! Am achizitionat recent o Dacie 1300 din 1974. Cu exceptia aripilor din fata, care sunt de Dacia 1310, este in intregime originala. Am adus-o de la Campina la Bucuresti 95 de kilometri, plus alti cativa in oras, fara nici cea mai mica problema. De atunci, am mai mers de cateva ori si prin Bucuresti, iar masina a mers la fel de bine. Functioneaza excelent. Pun mai jos niste poze, facute de fostul proprietar.









Modificat de d'Artagnan (acum 12 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
































Modificat de d'Artagnan (acum 12 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
faina,o stiu de cand era la vanzare...credeam ca nu a mai vandut-o fostul proprietar....E vopsita proaspat acum nu?Poate reusesti sa cureti vopseaua aia de pe chedere     

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Bun venit!!
Frumoasa masina, ce planuri ai cu ea?


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

CatalinSV a scris:

faina,o stiu de cand era la vanzare...credeam ca nu a mai vandut-o fostul proprietar....E vopsita proaspat acum nu?Poate reusesti sa cureti vopseaua aia de pe chedere     


Da, e proaspat vopsita, din pacate! Am spalat-o ieri cu buretele si, pe alocuri, s-a si luat vopseaua, ca-i data de mantuiala!   Chederul il curat eu cu diluant, da' la primavara trebuie musai s-o revopsesc ca lumea. 


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:

Bun venit!!
Frumoasa masina, ce planuri ai cu ea?


Trebuie sa-i cumpar un ochelar de masca, ca unul e rupt, sa schimb un far, ca unul e crapat.

Trebuie s-o si revopsesc, dupa cum i-am scris lui Catalin, si poate schimb culoarea cu una mai tare, cum imi place mie, bleu, portocaliu sau verde. A ta ce fel de verde e, ca poate o vopsesc asa?

Modificat de Generalísimo (acum 9 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:


Daniel93 a scris:

Bun venit!!
Frumoasa masina, ce planuri ai cu ea?


Trebuie sa-i cumpar un ochelar de masca, ca unul e rupt, sa schimb un far, ca unul e crapat, si ma bate gandul sa-i pun si niste aripi originale, daca gasesc in stare buna, fara rugina, ca astea de pe ea sunt de Dacia 1310, cu masca de-aia cu colturile de jos patrate, si ramane spatiu intre faruri si masca.

Trebuie s-o si revopsesc, dupa cum i-am scris lui Catalin, si poate schimb culoarea cu una mai tare, cum imi place mie, bleu, portocaliu sau verde. A ta ce fel de verde e, ca poate o vopsesc asa?



Aia din semnatura e modificata in photoshop, am incercat s-o fac Bleu Mineral (se gaseste pe logan), dar a iesit mai albastra decat am vrut.
Asta e masina mea, Bleu Corfu se numeste vopseaua


Masina ta se vede clar ca a fost vopsita in batjocora, fa-i tablaria cat de repede, ca asa a fost vopsita si a mea si s-a ales praful de ea, tot asa, la fiecare spalare sarea cate o bucata de vopsea...
Aripi sa nu pui conex, ca sunt facute prost, nu vin la linie, sunt subtiri si arata urat...


pus acum 12 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Fa-o verde 57

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:



Masina ta se vede clar ca a fost vopsita in batjocora, fa-i tablaria cat de repede, ca asa a fost vopsita si a mea si s-a ales praful de ea, tot asa, la fiecare spalare sarea cate o bucata de vopsea...


Da, stiu, trebuie revopsita cat mai repede, dar cred ca trebuie sa astept pana la primavara, ca pe vremea asta se usuca foarte greu, nu? Nu exista vreun produs contra ruginei de dat pe tabla, in locurile unde s-a dus vopseaua, pana o revopsesc? Nu stiu, intreb si eu...


Daniel93 a scris:

Aripi sa nu pui conex, ca sunt facute prost, nu vin la linie, sunt subtiri si arata urat...


Ce inseamna conex?


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

CatalinSV a scris:

Fa-o verde 57


Exact, verde 57, asa mi s-a parut si mie ca e culoarea masinii din semnatura lui Daniel, dar nu stiam exact cum se numeste. Dupa ce-am citit mesajul tau, am cautat pe Google imagini si m-am lamurit.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Nu exista vreun produs contra ruginei de dat pe tabla, in locurile unde s-a dus vopseaua, pana o revopsesc? Nu stiu, intreb si eu...

Da-o cu vaselina si stai linistit




d'Artagnan a scris:

Ce inseamna conex?


Tess Conex e o firma care produce piese de schimb pentru dacii, si sunt cam proaste...


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Multumesc mult de tot pentru raspunsuri, imi sunt de mare ajutor!

Pe locurile de unde a sarit vopseaua dau vaselina obisnuita si o las asa, nu?

Modificat de Generalísimo (acum 9 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri, imi sunt de mare ajutor!

In privinta aripilor, voi cauta unele originale si in stare cat mai buna.

Iar pe locurile de unde a sarit vopseaua dau vaselina obisnuita si o las asa, nu?



Da 

Masina va circula iarna asta?


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Da, intentionez s-o plimb cat mai des , cred ca este cea mai buna metoda de a-i intretine franele si motorul.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Da, intentionez s-o plimb cat mai des , cred ca este cea mai buna metoda de a-i intretine franele si motorul.


Da, dar neaparat sa fie data cu vaselina+ulei si apoi prafuita bine de tot pe dedesubt... Altfel se ia rugina de ea si in 2 ierni ai gauri in podea...
Si eu am circulat mult cu 1300-le iarna, se descurca foarte bine pe zapada/polei, ca are cauciucuri subtiri 


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
OK, multumesc mult pentru sfaturi!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

OK, multumesc mult pentru sfaturi!


Nu ai pentru ce, daca mai ai intrebari iti stam la dispozitie! 


pus acum 12 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Bun venit printre noi sa o stapanesti sanatos si sa parcurgi multi multi Km cu ea fara incidente!!!!  si eu am una din 74 s-ar putea sa fie surori!!!

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Multumesc pentru urari!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Doamne ajuta!!!!

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Am o intrebare pentru toata lumea. De cate ori conduc Dacia, mi-e foarte greu, aproape imposibil sa bag in marsarier, din cauza ca schimbatorul de viteze nu are loc de scaunul soferului. Ce pot sa fac, in afara de a ma da cu scaunul mai in spate, de-a baga in marsarier, apoi de a reveni la pozitia initiala? A mai avut cineva aceasta problema?

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
MariusFWE
Daciot 100%

Din: Constanta
Inregistrat: acum 12 ani
Eu am scaune de 1310 si nu am avut problema asta poate ai dat scaunu muult prea in fata ) nu prea ai cei face...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

MariusFWE a scris:

Eu am scaune de 1310 si nu am avut problema asta


Scaunele de 1310 sunt diferite de cele de 1300? Ca poate-mi pun si eu unul de 1310 la sofer.


MariusFWE a scris:

poate ai dat scaunu muult prea in fata


N-am de ales, am doar 1,70 m.   


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
MariusFWE
Daciot 100%

Din: Constanta
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:


MariusFWE a scris:

Eu am scaune de 1310 si nu am avut problema asta


Scaunele de 1310 sunt diferite de cele de 1300? Ca poate-mi pun si eu unul de 1310 la sofer.


MariusFWE a scris:

poate ai dat scaunu muult prea in fata


N-am de ales, am doar 1,70 m.   


Din ce am vazut eu la remat la daciile 1300 scaunele alea din vinilin par mai late....dar nu stiu sigur


pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Am o intrebare pentru toata lumea. De cate ori conduc Dacia, mi-e foarte greu, aproape imposibil sa bag in marsarier, din cauza ca schimbatorul de viteze nu are loc de scaunul soferului. Ce pot sa fac, in afara de a ma da cu scaunul mai in spate, de-a baga in marsarier, apoi de a reveni la pozitia initiala? A mai avut cineva aceasta problema?


Cam aceiasi inaltime o am si eu, si la 1300 loveste schimbatorul in scaun cand bag R, si cel din dreapta trebuie dat in spate destul de mult, ca altfel nu imi intra a IV-a 
Pe 1310 nu am aceasta problema, pentru ca scaunele sunt mult mai joase


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:



Cam aceiasi inaltime o am si eu, si la 1300 loveste schimbatorul in scaun cand bag R, si cel din dreapta trebuie dat in spate destul de mult, ca altfel nu imi intra a IV-a 
Pe 1310 nu am aceasta problema, pentru ca scaunele sunt mult mai joase


Atunci, poate-i pun un scaun de 1310 la sofer, decat sa-i innebunesc cutia de viteze, ca mi se rupe sufletul cand aud cum scrasneste de cate ori vreau sa bag in marsarier.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Pacat sa-i strici aspectul cu scaun de 1310... poate gasesti 2 scaune de R12, alea parca sunt mai subtiri...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Da, dar sunt cam greu de gasit si, in mod sigur, si mai scumpe.

Nu stiu ce sa zic, poata pana la urma las scaunul asa cum e si, cand bag in marsarier, presez tare schimbatorul de scaun...


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Eu am maneta pt cutie cu 5 viteze, putin mai lunga si oleaca indoita, si sterge doar in scaune...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
O intrebare banala: ca sa deschid portbagajul, in ce directie trebuie sa invart cheia, in dreapta sau in stanga (in sensul acelor de ceasornic sau invers)? Ca am uitat. Am incercat toate cheile, le-am invartit in ambele directii si nu mai pot sa-l deschid.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Am mai incercat si, pana la urma, am reusit sa descui broasca, dar a aparut alta problema: nu pot sa-mping butucul, e blocat. Ce pot sa fac?

Modificat de d'Artagnan (acum 12 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Portbagajul se descuie invartind cheia in sensul invers acelor de ceasornic.
Cat despre problema blocarii, sigur nu a inghetat?
La 1300-le meu stiu ca ingheata tot timpul iarna, deobicei ma lasa sa invart cheia, dar nu pot sa-l apas deloc, pare ca e incuiat.. Descuie-l si apasa mai tare


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Iti multumesc pentru raspunsuri, asa voi face, dar ma indoiesc ca a inghetat. Mai intai pentru ca aici, in Bucuresti, e foarte cald, apoi, daca ar fi inghetat, usa de la sofer ar trebui sa faca aceleasi figuri, nu? Dar nu face, se deschide foarte usor.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Usile ingheata la o temperatura mult mai scazuta, cel putin la mine... Portbagajul ingheata imediat...
Dar daca ai spus ca e cald, atunci nu stiu... Nu am desfacut niciodata incuietorile la o dacie...


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Dupa cateva zile in care n-am mai mers cu masina, am avut azi surpriza neplacuta sa constat ca a intrat apa-n ea. Pe podeaua de la sofer, am observat apa pe la marginea mochetei. Am ridicat-o si era apa peste tot, iar santurile ale verticale erau si ele pline de apa. Cred ca apa a intrat acum vreo doua zile, cand toata seara si noaptea a fost o furtuna cumplita, cu un vant de s-au daramat copacii, in unele zone din Bucuresti.

Acestea fiind zise, am o  intrebare: pe unde putea sa intre apa aia? Ca toate chederele sunt in stare buna, inclusiv la usa de la sofer.

Cineva mi-a zis ca e posibil ca apa sa fi intrat prin aerisirea aia cu gratii de pe bot, de desupra capacului de la motor. Cica in interiorul ei trebuie sa fie niste santuri de scurgere, care, daca sunt blocate, apa intra in masina. Stie cineva daca e adevarat?


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
sa-ar putea sa fie ce zice amicu

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Ar putea fi si de la chederul parbrizului. Chiar daca e in stare buna, are niste fante de scurgere in caroserie in colturile de jos, care se astupa in timp din cauza revopsirii masinii iar apa care vine de pe cupola masinii se prelinge pe sub cheder, si intra in masina..
Cauta acele fante si baga cate un betisor intre cheder si caroserie, asta s-ar putea sa-ti rezolve problema!
Daca nu ai inteles, revin maine cu o poza 


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Cred ca ar fi bine sa faci o poza. 

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Scuze de intarziere 
Asta e fanta pe care trebuie sa o aiba din fabrica

dacia mea 1300 din 1974 scuze asta fanta care trebuie aiba din fabrica Admin

23KB


pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Si asa se rezolva problema daca-ti ploua in masina 

dacia mea 1300 din 1974 asa rezolva problema daca-ti ploua Admin

24.9KB


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Am inteles, multumesc mult pentru poze!!!

Din cate vad in ele, exista doua asemenea fante, una pe stanga si una pe dreapta, nu?

Modificat de d'Artagnan (acum 12 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:



Din cate vad in ele, exista doua asemenea fante, una pe stanga si una pe dreapta, nu?



Da 


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
M-am uitat la fantele respective si am constatat ca aia din stanga (deci tot pe partea unde am gasit apa pe podea) este astupata cu o bucata foarte mica de plastic, bagata partial si sub cheder. Plasticul ala pare special facut si pus acolo, dar nu-mi dau seama in ce scop. Poate a fost destinat sa previna astuparea fantei, in timul vopsirii, si a fost uitat acolo? Si-apoi, indiferent de ce a fost bagat acolo, ce trebuie sa fac cu el? Presupun ca trebuie sa-l scot, nu?

Modificat de d'Artagnan (acum 12 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
poul
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Da trebuie sa scoti astfel intra apa in masina si intre timp  rugineste tabla sup cheder .

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

poul a scris:

Da trebuie sa scoti astfel intra apa in masina si intre timp  rugineste tabla sup cheder .


Cu scuze pentru intarziere, multumesc pentru raspuns.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Va cer sfatul tuturor, intr-o noua problema. Dupa perioada aia cu vreme groaznica, am incarcat bateria, am pus-o pe masina si, alaltaieri, am pornit-o. A mers foarte bine. Ieri am incercat s-o pornesc din nou, am reusit de trei ori, dar de fiecare data s-a oprit, pentru ca am slabit acceleratia prea devreme, ca sa n-o turez prea tare. A patra oara, n-a mai pornit deloc, nici macar demarorul. Adica nu s-a mai auzit nici macar haraitul motorului, cand am intors cheia. E moarta. La fel s-a intamplat si astazi. Bateria e foarte buna, deci exclud categoric posibilitatea ca ea sa fie de vina. Stie cineva ce poate fi si cum se poate remedia? O fi electromotorul, aprinderea...? Ca eu nu ma pricep. 

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Daciot 100%

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Va cer sfatul tuturor, intr-o noua problema. Dupa perioada aia cu vreme groaznica, am incarcat bateria, am pus-o pe masina si, alaltaieri, am pornit-o. A mers foarte bine. Ieri am incercat s-o pornesc din nou, am reusit de trei ori, dar de fiecare data s-a oprit, pentru ca am slabit acceleratia prea devreme, ca sa n-o turez prea tare. A patra oara, n-a mai pornit deloc, nici macar demarorul. Adica nu s-a mai auzit nici macar haraitul motorului, cand am intors cheia. E moarta. La fel s-a intamplat si astazi. Bateria e foarte buna, deci exclud categoric posibilitatea ca ea sa fie de vina. Stie cineva ce poate fi si cum se poate remedia? O fi electromotorul, aprinderea...? Ca eu nu ma pricep. 

Daca incarcati iarasi bateria si incercati sa porniti, macar invarte?


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Nu.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Daciot 100%

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Dar becurile se aprind sau ati verificat cumva daca bateria are/tine curent? Bornele nu sunt oxidate? Daca nici cu alta baterie nu merge, ar putea fi mai multe chestii: ori o siguranta arsa, ori contactul defect, ori electromotorul.

_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Da, becurile se aprind, iar bateria are curent. Stiu asta sigur, pentru ca am pus-o in locul celei cu care am luat masina si care era o porcarie (nu tinea curent, nici cand era incarcata). Asta noua e foarte buna.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Daciot 100%

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Da, becurile se aprind, iar bateria are curent. Stiu asta sigur, pentru ca am pus-o in locul celei cu care am luat masina si care era o porcarie (nu tinea curent, nici cand era incarcata). Asta noua e foarte buna.

Atunci e ori electromotorul, ori contactul. Cand suciti cheia si daca nu invarte, se aude macar un tacanit? Incercati sa ii dati cateva ciocane la electromotor(ca sa se miste periile cat sa faca contcat si vedeti daca invarte) si puteti lasa contcatul pus si sa apasati pe chestia aia de la bobina electromotorului si daca nu invarte inseamna ca ori s-a ars ceva in el, ori sunt gata periile(carbunii).


_______________________________________
Cumpar autoturisme Dacia fabricate inainte de 1972 si piese de schimb originale - 0749 993 896

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
OK, multumesc mult pentru sfaturi!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Am reusit. Una din bornele de la baterie era de vina, am miscat putin de ea si a pornit imediat.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Salut tuturor! Am o mare problema. Rog pe TOATA LUMEA sa-mi spuna daca a trecut printr-o situatie similara sau a mai auzit de asa ceva.

Ieri am spalat masina. Cu un burete si cu apa calda. Am terminat pe la ora 16.30.

Ulterior, pe la 20.50, am iesit din nou si am avut un soc: luneta era crapata toata, de la un capat la altul. Nu are nici o gaura si nu se vede nici un punct de lovire, este doar crapata in intregime. Aspectul e de flori de gheata sau de fagure.

Acum, iau in considerare doua posibilitati: fie mi-a vandalizat cineva masina, fie (mai putin probabil) luneta s-a spart singura (dat fiind ca nu e gaurita si nu se vede pe ea nici un punct de lovire). Am cautat deja pe Internet postari referitoare la lunete care s-au spart singure si am gasit ceva foarte asemanator pe forumul Reno; se pare ca la anumite modele noi de Renault asta e o adevarata problema. Am gasit si niste chestii similare despre Dacia Nova.

In concluzie, am urmatoarele intrebari:

1. I s-a mai intamplat cuiva asa ceva?

2. Daca nu, ati auzit de cazuri asemanatoare?

3. Stie cineva de unde pot cumpara o luneta noua si unde o pot monta?

Multumesc anticipat!


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
1. Eu mi-am gasit parbrizul spart odata, dar era clar urma de lovitura
2. Unui prieten i s-a crapat parbrizul la spalare pe un ford mondeo, dar avea niste fisuri mici dinainte
3. Noua nu stiu daca gasesti, poate de 1310 cu dezaburire, iar pentru montaj cred ca te rezolva orice service, in special cei care monteaza folii pe geamuri
4. Pastreaza chederul original!


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Multumesc pentru raspunsuri!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Multumesc pentru raspunsuri!

Cu placere!


pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Am gasit o luneta, la un pret foarte convenabil, dar e de 1310. De aceea, ma intreb:

1. Se potriveste si la 1300?

2. Daca da, dezaburirea va functiona?


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
daca o si conectezi dezaburierea la sursa de curent va functiona da potriveste perfect sunt acelasi,, eu pe galbena ai de 1310 si e perfect

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
OK, mersi!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
cu mare palcere

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 12 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Salut tuturor! Trebuie sa-mi vopsesc Dacia si ma gandesc sa-i fac o culoare tare (si la propriu, si la figurat): bleu, portocaliu, rosu, verde, galben..., in sfarsit, una din culorile traditionale cu care Daciile 1300 au iesit din fabrica. Asa ca am o intrebare: ce formalitati trebuie indeplinite in cazul in care schimbi culoarea unei masini? Din cate stiu, se trece cu ea pe la RAR, apoi se face un talon nou. Am dreptate? Mi-a scapat ceva?

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 12 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Cam asa stiu si eu..
Cei de la RAR te pot lamuri exact.
Eu sunt curios daca ramane valabil ITP-ul, sau trebuie facut din nou


pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Ce mai e cu masina?

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Chiar in perioada asta lucrez la ea. Adineauri m-am intors de la lucru. Ii fac o restaurare completa. Am lucrat toata saptamana asta si inca n-am terminat. I-am sudat petice pe unde trebuie, am vopsit-o (pana la urma tot in alb, ca sa nu mai bat drumurile, dar n-am mai facut-o alb 13, ci alb boreal, mai misto, mai stralucitor), i-am pus niste ochelari de faruri noi, i-am pus si un ornament cromat in partea de jos a mastii (nu avea), i-am curatat bine de tot barele de protectie, clantele de la usi si ornamentele cromate (ca erau ruginite din iarna, cand cu zapada aia multa, si erau si patate de vopsea, de nesimtitul care o spoise inainte de vanzare), i-am vopsit in negru capacul de la motor si filtrul de aer, i-am inlocuit ambele faruri cu unele in stare foarte buna, ca unul era crapat, iar altul avea oglinda ruginita, i-am inlocuit si stopurile cu unele noi-noute (ca unul era cam rupt si, fiind vechi, nici unul nu prea mai facea masa), i-am inlocuit scrisul "DACIA 1300" de pe portbagaj (ca mi-l rupsese un retardat neidentificat), i-am curatat si desfundat stropitorile de parbriz de pe bot (ca erau complet acoperite de vopsea si infundate), am cumparat de la dezmembrari o pasla de antisonorizare pentru motor, in stare perfecta (ca aia veche era jegoasa rau), cheder nou in fata, unde se inchide capota, un stop si un far de stanga (stopul si farul de dreapta le-am luat de pe net), cauciucul din jurul capacului de la rezervor (ca ala vechi era cam rupt si taranul care vopsise masina daduse cu alb pe el), o grila de aerisire pentru bord (ca aia veche avea rupta clapeta din mijloc, se vede si in pozele de la inceputul topicului), niste scrumiere in stare foarte buna (ale mele erau ruginite tare), niste panouri pentru partea din interior a stalpilor pe care vin centurile de siguranta (masina nu avea deloc si se vedeau gaurile alea triunghiulare), o macara de geam stanga fata (aia veche era stricata)... Acum, aproape am terminat cu munca. E drept, toate astea nu le-am facut singur, nu m-as fi priceput, ci cu un om care se pricepe la toate (tabla, motor, parte electrica), dar l-am ajutat si eu in fiecare zi, ca avea nevoie de cineva care sa tina peticele cand suda, sa dea cu apa cand lua foc antifonul din portbagaj si de pe aripi s.a.m.d.... Nu mai spun ca piesele de la Remat le-am cautat si dezasamblat singur, pe masura ce avansau lucrarile si constatam ca mai am nevoie de ceva, ca tot singur am curatat barele de protectie si ornamentele etc. Acum, aproape am terminat, mai ramane sa-i montez barele si ornamentele, sa-i schimb blocul de lumini (ca claxonul nu functioneaza de cand am luat-o, iar eu, ca prostul, i-am cumparat unul nou-nout dintr-o singura bucata si cand l-am dat jos pe ala vechi am vazut ca era din doua), sa-i dau cu bronz pe jante si alte maruntisuri...  La final, o sa-i pun si unul din capacele de volan cu centru colorat, pe care le-am cumparat in vara. Dupa ce termin de tot, pun si poze, sa ma laud si eu putin.  

Modificat de Generalísimo (acum 9 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Uitasem: dupa ce am curatat de vopsea si placutele de la motor, cu seria masinii si altele, am descoperit ca pe cea rombica scrie "REGIE NATIONALE DES USINES RENAULT", apoi urmeaza diferite date despre masina, tot in franceza. Asa era la toate Daciile 1300? Din cate stiu eu, la cele mai multe scrie "FABRICAT DUPA LICENTA RENAULT" sau "FABRICAT DUPA LICENTA RNUR".

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Dacia mea 1300 din 1974 are aparatori contra apei nu numai la rotile din spate, ci si la cele din fata. Totusi, in aceste poze (dati click pe ele pentru a le mari), se vede ca Dacia are aparatori din astea numai in spate. Intrebarea mea este: cele din fata, de pe Dacia mea, sint originale sau nu? Ca sa stiu daca le pastrez sau nu.

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Wow...ai bagat ceva munca...niste poze nu pui? ,cat te-a costat manopera pt toata treaba asta?

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

CatalinSV a scris:

Wow...ai bagat ceva munca...niste poze nu pui?


N-am facut poze in timpul restaurarii. Ii fac poze la sfarsit si le pun pe forum.


CatalinSV a scris:

cat te-a costat manopera pt toata treaba asta?


Nimic, din fericire. Mi-a facut-o un bun prieten de familie. Altfel, poate nici nu ma apucam de ea.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Uitasem: dupa ce am curatat de vopsea si placutele de la motor, cu seria masinii si altele, am descoperit ca pe cea rombica scrie "REGIE NATIONALE DES USINES RENAULT", apoi urmeaza diferite date despre masina, tot in franceza. Asa era la toate Daciile 1300? Din cate stiu eu, la cele mai multe scrie "FABRICAT DUPA LICENTA RENAULT" sau "FABRICAT DUPA LICENTA RNUR".



Si pe 1300-le meu scrie asa 


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:


d'Artagnan a scris:

Uitasem: dupa ce am curatat de vopsea si placutele de la motor, cu seria masinii si altele, am descoperit ca pe cea rombica scrie "REGIE NATIONALE DES USINES RENAULT", apoi urmeaza diferite date despre masina, tot in franceza.



Si pe 1300-le meu scrie asa 


Inseamna ca avem Dacii frantuzesti, nu?
   


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Si cand te gandesti cati fraieri cred ca Daciile frantuzesti s-au fabricat doar intre 1969-1972!    

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Sunt intr-un fel frantuzoaice..
Cele 1969-1972 au motor, cutie si multe altele de Renault 12, fabricate in Franta si asamblate doar in Romania. Ale noastre au majoritatea pieselor romanesti, dar facute sub licenta frantuzeasca. Mai "scapau" si pe ale noastre cate un bord frantuzesc, chiar si un motor...


pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Oricum, dupa parerea mea e o greseala sa te arunci dupa o Dacie '69-'72, pentru ca sunt foarte multe pastrate, si nu sunt un simbol romanesc, sunt Renault-uri 12 cu sigle Dacia.
Mai bine ar incerca sa salveze ultimele Dacii 1300 Break, ca alea sunt adevarate raritati de acum, desi, ca numar de exemplare produse au fost mult mai multe...


pus acum 11 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
citez pe dani

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:

Oricum, dupa parerea mea e o greseala sa te arunci dupa o Dacie '69-'72, pentru ca sunt foarte multe pastrate, si nu sunt un simbol romanesc, sunt Renault-uri 12 cu sigle Dacia.
Mai bine ar incerca sa salveze ultimele Dacii 1300 Break, ca alea sunt adevarate raritati de acum, desi, ca numar de exemplare produse au fost mult mai multe...


Pai, dupa parerea mea, cele doua - sa te arunci dupa o Dacie '69-'72 si sa salvezi ultimele Dacii 1300 break - nu se exclud una pe alta. Nici sa cumperi o berlina mai noua, romaneasca, nu se contrazice cu celelalte doua. Adica, eu gandesc asa: daca ai ocazia sa cumperi o frantuzeasca in stare buna si daca ai bani, categoric merita. Daca nu gasesti una (ca s-au cam rarit, zic eu) si daca nici nu ai resurse financiare generoase, merita si una romaneasca; mie-mi plac enorm si astea (altfel nu-mi luam una). Iar daca gasesti un break 1300, iarasi merita, ca e foarte rar. Dar cum, de regula, atat franuzestile, cat si break-urile sunt raritati, iar pasionatii nu-si prea pot permite sa dea 1000 si ceva de euro sau mai mult pe o frantuzeasca, rar se intampla ca un individ care vrea un 1300 sa poata dispune de toate cele trei alternative (break, berlina romaneasca, berlina frantuzeasca). Asa ca nu cred ca break-urile sau romanestile berline dispar pentru ca alea frantuzesti sunt mai cautate, fiindca oricum frantuzestile sunt destul de rare si au preturi prohibitive pentru mai toata lumea. Deci, vrei, nu vrei, iei ce gasesti si ce-ti permiti: o romaneasca.

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
eu chiar m-as bucura sa gasesc un 80 pe la 25 de milioane in stare buna...

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
In mintea unora, Daciile 69-72 sunt masina suprema, iar restul Daciilor sunt proaste, ieftine si fara valoare.
Daca nu era ideea asta, erau destule break-uri reconditionate in Romania. Eu personal stiu doar unul pe mana unui pasionat.
Scuze ca am dat-o in off-topic, asta e un subiect cam sensibil la noi pe forum. 


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:

In mintea unora, Daciile 69-72 sunt masina suprema, iar restul Daciilor sunt proaste, ieftine si fara valoare.
Daca nu era ideea asta, erau destule break-uri reconditionate in Romania. Eu personal stiu doar unul pe mana unui pasionat.


Sigur ca ideea ca Daciile 69-72 sunt masina suprema e o mare prostie. Asta clar! Dar, in opinia mea, break-urile n-au prea fost salvate fiindca majoritatea (printre care si eu, trebuie sa recunosc) prefera berlinele. Cunoastem cu totii o gramada de oameni care au berline romanesti, nu? Ei bine, ce i-a impedicat sa-si ia un break? Pai, simplul fapt ca prefera berlinele. A, ca DUPA ce ti-ai luat o berlina ti-ar placea si un break, inteleg perfect. Dar ca sa-l ai trebuie mai intai sa-l gasesti (ceea ce nu-i usor), iar apoi sa-ti permiti o a doua masina. Deci nu cred ca ar trebui sa dam vina pe frantuzesti pentru disparitia break-urilor. Parerea mea.

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

CatalinSV a scris:

eu chiar m-as bucura sa gasesc un 80 pe la 25 de milioane in stare buna...


PERFECT de acord. Si eu ma gandesc de mult exact la acelasi lucru. Bani hai sa zic ca gasesc (desi un efort financiar tot ar fi pentru mine). Dar nu prea am unde sa tin o a doua masina.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
A aparut o problema. Astazi, cand ma urc in masina ca s-o duc acasa, constat ca ambreiajul paraie. N-as putea sa spun ca scartaie, fiindca un usor scartait scotea el si inainte cand apasam pedala, dar nu era nimic semnificativ, era un sunet datorat frecarii. Acum, in shimb, cand apas ambreiajul, scoate o serie de pocnituri scurte, metalice si sonore, una dupa alta, pe tot parcusul cursei pedalei. Ca sa va faceti o idee, face cam ca o mitraliera (doar ca nu-i asa sonora ). Ce s-a putut intampla, nu pot sa-mi dau seama. Cand am dus masina la vopsit, zgomotul asta nu se auzea deloc si nu s-a mai auzit niciodata, de cand am masina. Suna ca si cum pedala ar agata ceva (o sarma, de exemplu) sau s-ar freca de ceva. Are cineva idee ce-ar putea fi? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Mersi!

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
N-am avut probleme cu ambreiajul, nu stiu ce ar putea fi, dar un lucru e sigur, nu te poti baza pe masina pana nu rezolvi. 
Pocneste cand apesi pedala de ambreiaj si tace in momentul in care tii apasat, sau pocneste cat timp folosesti ambreiajul, pana cupleaza?


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:


Pocneste cand apesi pedala de ambreiaj si tace in momentul in care tii apasat, sau pocneste cat timp folosesti ambreiajul, pana cupleaza?


Uite ca asta nu stiu sigur. Ambele, cred. Dar cred ca, in urma unei discutii pe Classic Car Cluj Napoca, m-am lamurit despre ce e vorba. In timpul lucrarilor la masina, s-a produs un incident. Claxonul nu mergea de cand am luat-o, asa ca am cumparat un nou bloc de lumini. Dar, cand i-am dat  jos cochilia de volan, am constatat ca blocul de lumini original era din doua bucati, iar cel nou era dintr-una. I-am spus celui care s-a ocupat de masina sa nu incerce sa-l puna pe cel nou, ca ma duc a doua zi sa cumpar un bloc din doua bucati de la dezmembrari. Nu m-a ascultat si, cum pe masina nu exista sistem de fixare pentru blocul de lumini dintr-o bucata, respectivul a facut prostia colosala de a da o gaura cu bormasina in blocul de lumini si de a-l fixa cu un surub. Bineinteles ca s-a produs un scurtcircuit, blocul de lumini s-a prajit, a scos fum si s-a stricat. In cele din urma, l-a pus la loc pe ala vechi. Probabil ca, in urma scurtcircuitului, a trecut curent electric prin cablul de ambreiaj si i-a topit camasa pe interior, iar cablul se freaca de ea si scoate zgomotul ala.

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Ai mai rezovlat problema?
Apropo,tu ai si un peugeot 404? 


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

CatalinSV a scris:

Ai mai rezovlat problema?


Nu... O sa apelez la un mecanic, saptamana viitoare, sper.


CatalinSV a scris:

Apropo,tu ai si un peugeot 404? 


De fapt, e al fratelui meu. Dar, cum el e mai activ pe forumurile cu masini decat mine, se mai intereseaza si de problemele legate de Dacia 1300, cand am eu nevoie. Oricum, Peugeot-ul ala vrea sa-l vanda, daca intereseaza pe cineva de aici.  


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:


CatalinSV a scris:

Ai mai rezovlat problema?


Nu... O sa apelez la un mecanic, saptamana viitoare, sper.


CatalinSV a scris:

Apropo,tu ai si un peugeot 404? 


De fapt, e al fratelui meu. Dar, cum el e mai activ pe forumurile cu masini decat mine, se mai intereseaza si de problemele legate de Dacia 1300, cand am eu nevoie. Oricum, Peugeot-ul ala vrea sa-l vanda, daca intereseaza pe cineva de aici.  


Aha..frumos  ,apropo,in ce ai sudat?autogen?argon?sau electric?


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Autogen.

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Vine frigul si am o intrebare de sezon: ce trebuie sa pun in vasul de expansiune de la Dacia 1300, apa + antigel sau doar antigel? Stiu ca la masinile noi se pune numai antigel, dar, din cate stiu, la cele vechi se combina cu apa. Gresesc cumva? Mersi!

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Vin cu alte doua intrebari:

1. Antigelul trebuie combinat cu apa simpla sau cu apa distilata?

2. Le combin intai pe cele doua intr-o sticla sau direct in vasul de expansiune?

Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Antigelul se combina cu apa distilata, si amestecul e mai bine sa-l faci separat, intr-o sticla, apoi sa il pui in instalatie.

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Multumesc! Ce antigel e mai bun? Adica are vreun nume, ceva?

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
MariusFWE
Daciot 100%

Din: Constanta
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

Multumesc! Ce antigel e mai bun? Adica are vreun nume, ceva?


Il gasesti gata diluat e 12Lei un litru


pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Banuiam eu ca se gaseste si asa, dar parca am mai multa siguranta daca-l "prepar" singur. Vad eu...

_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Alex1300BV
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
d'Artgnan, vezi ca ai o problema cu parul...

pus acum 11 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Da, stiu... E groaznic! Dar ce vrei, mi-am pus si eu o poza care reda adevarata mea inteligenta si calitate umana... 


Modificat de d'Artagnan (acum 11 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 11 ani
   
Alex1300BV
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
eh... asta este...

pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Noutati? 

pus acum 10 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani
Din pacate, nu. Am vrut de multe ori sa revin pe forum (e singurul forum pe care ma simt cu adevarat bine, probabil tocmai pentru ca e mic, ne cunoastem toti intre noi si atmosfera e mai colocviala), dar nu prea aveam ce scrie. De anul trecut, de cand am vopsit masina, nu s-a mai intamplat nimic notabil. Din contra, i-au mai ruginit si barele (pe care eu, acum un an, le scosesem ca noi), pentru ca o tin intr-un garaj etajat si, de cate ori ninge sau ploua, picura apa de pe masinile de deasupra. Chiar saptamanile astea planuiesc sa pun masina la punct, dar in prealabil trebuie sa-i innoiesc RCA-ul (care s-a facut dublu ) si ITP-ul. Sper ca dupa aia sa-i fac si poze si sa le pun pe forum. E greu sa te ocupi de o masina veche, necesita timp si bani, dar nu ma las.  

P.S.: Te-ai mutat cu domiciliul?

Modificat de d'Artagnan (acum 10 ani)


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 10 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani

d'Artagnan a scris:

(e singurul forum pe care ma simt cu adevarat bine, probabil tocmai pentru ca e mic, ne cunoastem toti intre noi si atmosfera e mai colocviala)


Ma bucur ca are un rost forumul, sincer nu credeam sa ajunga la nivelul asta 



d'Artagnan a scris:

P.S.: Te-ai mutat cu domiciliul?


Eu? Nu 

Vara asta n-ai plimbat-o?
Fa ceva poze, cand mai ajungi pe la masina 


pus acum 10 ani
   
Generalísimo
Daciot 100%

Inregistrat: acum 12 ani

Daniel93 a scris:


D'Artagnan a scris:

P.S.: Te-ai mutat cu domiciliul?


Eu? Nu 


Am intrebat ca parca tineam minte ca, sub numele tau, la locatie, scria "Suceava".




Daniel93 a scris:

Vara asta n-ai plimbat-o?


Nu. Am scos-o o singura data dupa iarna, prin mai, dupa aia m-am luat cu altele. Dar am pornit-o saptamanal.


Daniel93 a scris:

Fa ceva poze, cand mai ajungi pe la masina 


Vreau sa-i fac dupa ce-i curat din nou barele.


_______________________________________
Rectitud, Libertad, Trabajo, Moralidad.

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la