Dacia Forum
Forum destinat pasionaților de automobile Dacia
Lista Forumurilor Pe Tematici
Dacia Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE DACIA FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
deea_printesa
Femeie
24 ani
Dolj
cauta Barbat
24 - 48 ani
Dacia Forum / Prezentare useri / bine v-am gasit Moderat de CatalinSV, Tovarasul Capsuna 1300
Autor
Mesaj Pagini: 1
skaarj
Daciot 5%

Din: Focsani/Ploiesti
Inregistrat: acum 11 ani
Noroc

Nu prea mă pricep la vorbăraie. Vasea mă numesc. 30 de ani, sunt din Focșani, lucrez pe lângă Ploiești, am un jaf de dacie de sare rugina de pe ea și împreună suntem un fel de cuplu gen Tom și Jerry, ne facem zile fripte reciproc după cum ne apucă damblaua. Ori eu ei, ori ea mie, ori miliția la amândoi când ne trage pe dreapta (luat talon pentru rugină/jeg/pământ/zgârieturi).

I-am făcut tot felu de prostii legate de adiție de hidrogen (=frecție la picior de lemn, n-am voie să dau forumul unde am documentat treaba, pot spune doar că-i de electroniști iar google face restu);
i-am tras stație sovietică de tanc, are teveu în bord, radio cu mp3 player pe CD, boxe - n-am timp sa le montez;
380V/1kW trifazat on bord - teoretic, practic... vreun sfert, am alternatoru de 30A, treaba asta imi trebuie la serviciu;
toate luminile integral pe led - farurile îs chioare pe fază scurtă iar pe lungă e exact faza scurtă pe bec cu filament;
plouă în ea, jeg sub capotă la motor, sub portbagaj parcă-i tomberon (lopeți, lanțuri, chei, furtune, pungi, cutii, ce-mi trebuie pe la muncă;
vara e bună să bag bidoane cu apă să se înfierbânte la soare - la sondele de foraj terminăm treaba tot timpul plini de păcură;
vreun coleg îmi mai face vreo figură și bagă găinile înăuntru, sau javrele din curte de la serviciu, bucati de ziar la platina

ce să zic - ca în filmele cu Stan și Bran. Dar înăuntru e curat - lună. Asta cand nu ploua si cand colegii au alte activitati unde e necesar un IQ mai mare decat mărimea la bocanc. Sare de 130km/h doar la vale cand sufla vantul din spate. Consum - jumate se duce in motor, jumate curge prin toate incheieturile carburatorului. Cea mai mare perioadă în care n-am ridicat capota la motor - 8 luni jumate.

N-o să fiu activ prea mult pe aici. Nu mă pricep la mașinile străine, electronică pe dacie nu prea e, la mecanică sunt varză, eu lucrez mult pe partea de calculatoare industriale. La capitolul masini - Dacia. Sa n-aud de alte marci. La munca pe toti ii scot din belele ori cu sculele din portbagaj, ori ii tractez cand le pica luxurile. M-am înscris pentru că am văzut un anunț interesant la "vanzari".

Modificat de skaarj (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Bun venit!
Trebuie sa recunosc, ai o prezentare.. Autentica! 
Ce model de dacie ai?


n-am voie să dau forumul unde am documentat treaba

Poti sa il pui linistit, sa stim si noi ce ce metoda ai folosit 


pus acum 11 ani
   
skaarj
Daciot 5%

Din: Focsani/Ploiesti
Inregistrat: acum 11 ani
1310... cre'ca GLX. E intuneric afara, nu se vede. Fabricatie 1986.

pus acum 11 ani
   
Tovarasul Capsuna 1300
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
No bine ai venit, dar o poza cu rugijegozgariata se poate?

_______________________________________
Sa moara capra vecinului ...

pus acum 11 ani
   
skaarj
Daciot 5%

Din: Focsani/Ploiesti
Inregistrat: acum 11 ani
e pă elforum.ro. am acelasi nume utilizator.
cauta pe el toate postarile mele legate de HHO și hidrogen. Metoda e aia de o găsești pe net cu electrolizoarele. E fix frecție la picioru mesei. Consumi mai multă benzină ca să bagi energie în electrolizor, să scoți amestec oxigen-hidrogen să-l ardă motoru. Ai ceva avantaj când duci tărăboanța la ITP. Benzina arsă în oxigen degajă monoxid de carbon. Arsă în hidrogen îți dă hidrocarburi. Ăia o să se scarpine sub șăpci că nu le ies suficiente noxe și o să scarpine pe la jâgleru de aer. E nasol la luxurile ălea cu calculator. Ăla știe de amestec aer-benzină, au ceva curbe de avans stocate în memorie și restu știți voi mai bine ca mine. N-o să știe că intră hidrogen. Computeru o să reacționeze după cum a fost programat, și în timp în motor se produc fenomene documentate cu șprei pe pereți prin budele publice.

Poza cu ea? e vai di capu ei. Sa vad ce gasesc pe calc. Am ceva poze mai vechi. Să nu te sperii.

Intre timp am gasit niște băieți din Ploiești care fac minuni cu mașinile. M-ar bate gândul să o fac sexi da întâi tre s-o plimb nițel până la ei în ogradă. Mi-e să nu mă ia la mișto. Tangenta mea cu masinile consta in electrica-electronica si in setul standard (si proprietar moldovenilor) de injuraturi la volan. De-asta doresc sa va intreb - e ceva de capul ălora?

Later edit - autotransformator reglare tensiune electrolizor -

si poza asta ultima e cu rablamentul in toata splendoarea cu bolborositoarea pe capota.

bine v-am gasit pă acelasi nume toate postarile mele legate hho și hidrogen. metoda aia

38KB

Modificat de skaarj (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Daniel93
Admin

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 12 ani
Ai taraboanta ca a mea 
Dar vad ca arata destul de bine, ti-au luat certificatul pentru aspect?


pus acum 11 ani
   
skaarj
Daciot 5%

Din: Focsani/Ploiesti
Inregistrat: acum 11 ani
Arăta bine la vreme aia. Am belit saxofonu prin niste gropi ocolind lacu Tekirghiol pe aratura sa scap de coloana de pe soseaua mangaliei. Dupa aia am sculat dacia pe o rampa prin spatele facultatii. Inlocuit saxofon+garnitura, sistem de directie, planetare, daca tot umblu acolo macar sa fac transplanturi complete. M-am indurat sa pun scutu, pe la 10 noaptea cand sa dau masina jos, s-a rupt rampa. Noroc de scut c-o pățeam. Cat m-am sucit, am reusit sa o rastorn peste niste stalpi de gard si asa am scos-o de acolo. La 3 dimineata ciocan + coada de matura sa indrept, dupa aia spalat cu diluant, kit+fibra de sticla, vopsit din nou. De la aripa din fata pana la aia din spate, partea soferului, praf si pulbere. A rezistat pana acu 2 ani in iarna. Anu trecut pe vremea asta arata de parca facuse razboiu. Mi-au saltat talonu.

Cu recomandari de la sefii de la munca m-am dus la un gagiu prin Băicoi (prahova). Era prastie prin ea. La pedale aveam gratar de duș, abia se mai ținea tabla si dacă nu eram atent, Flinstone scria pe mine. Dupa  vreo 2 luni arăta super sexi, ca la salon. Toata vara a fost OK. A dat iarna, iar rugină peste tot, au început să plesnească sudurile pe la uși, la balamale. rugină pe la sudurile de prin portbagaj și de la podu pedalier. M-am saturat. Ceva mecanic mi-a zis că gigi ăla a pus vopseaua direct pe tablă, fără grund, și m-a prostit la bani.

Alta modificatie de-am facut-o... leduri integral. Mai putin semnalizarea pe spate, releul nu e de acord cu leduri si licare de becuri ca un neon defect. Filament pe spate rezolvă problema. Pozitii fata-spate, stop-frana spate, marsalier, lampi ceata - totul pe led. Proiectoare față - led 50W + alimentator comutat de la 220V (un UPS trifazic recuperat de la muncă. Ălea numai pe ceață că chiorăsc ochii. Martorii de bord integral LED. La faruri am pus halogen pe farurile exterioare si led pe cele interioare. Faruri integral pe led lumineaza ingrozitor de prost. Deci faza scurta = filament, faza lunga = filament+led. "Faza scurta" (piciorul liber) de la farurile interioare (led) am legat-o pe comutator separat si o folosesc ca lumina de zi. Rezultat - daca ai dacie se vede la turometru si se aude la zgomotul ventilatorului de climatizare ce inseamna sa pornesti luminile, semnalizarea, sa calci frana si sa dai drumu la lampile de ceata. Ziua merg cu ledurile aprinse pe far si cu pozitii. (later edit) Seara/noaptea n-am cum altfel, trebuie si filament.

Am citit pe la facultate ceva studii legate de o posibila impunere a legislatiei (m)UE in America - referitor la luminile de zi. 7 milioane tone combustibili pe fiecare stat, consum in plus estimat pe fiecare stat. Am facut o investitie dar se simte la consum calumea. Sunt curios dintr-un plin de rezervor, ce procentaj de benzina este alocat pentru ca alternatorul să țină instalația de lumini pe filament? Am lăsat cotoroanța cu poziții+faru pe led aprinse noapte de noapte timp de o săptămână și n-are nici pe naiba. Consum - un sfert de amper. Mai tre să scarpin nițel carburatoru.

Deci unul din pașii de trebuiesc făcuți pentru redus consumul este adaptarea instalației de lumini la tehinca modernă. Și două garnituri noi de hârtie la carburator, aranjat cuiu pontou prin frecarea de "scaunul lui" cu scrum de țigară, reglat nivelu la plută, apoi reglajele carburatorului pe care le cunosc specialiștii și la care eu sunt tufă fără forumurile auto.

In vreo ceva saptamani definitivez si bordul nou cu teveu si multe prostii pe el. Atunci o sa pun mai multe poze. N-am prea mult timp, mă fugăre șefii ca pe caii de curse. Să văd ce pot să învârt.

Modificat de skaarj (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Moderator

Inregistrat: acum 12 ani
Salut..bine ai venit pe forum..imi pare bine ca esti printre noi,si imi pare si mai bine ca am gasit pe cineva care a experimentat treaba cu hidrogenul pe dacie,si care vorbeste adevarul..nu balarii.App..masina arata destul de binisor in poza..de ce nu te gandesti sa o tratezi mai bine..ca poate te-ar tine mult si bine. 

pus acum 11 ani
   
skaarj
Daciot 5%

Din: Focsani/Ploiesti
Inregistrat: acum 11 ani
Salutare din nou si imi cer iertare pentru absenta atat de indelungata
M-au trimis in Sahara cu munca si m-am copt pe acolo o gramada de timp, iar cotoroanta s-a copt acasa.

Ia uitati ce i-am facut in timpu liber - proiect de-ala baban. Prezentarea aici:





Foarte serios - dracia nu merge din fereastra dar merge daca se acceseaza direct

tot continutul proiectului este prezentat integral la adresa asta:


e in statele unite, aparent a stranit destul de multe admiratii. Participa la un ceva concurs care se incheie pe 5 noiembrie.
A fost deja publicat pe prima pagina a revistei oficiale.

Modificat de skaarj (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la